تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024

آخرین اخبار

با توصیه های تغذیه ای در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر آشنا شویم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر مهربانی و لبخند، حضرت محمد(ص) و زاد روز ولادت امام صادق (ع)، پیام تبریکی صادر کرد. پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان راه اندازی کافه نان ها در سواحل و مراکز پرتردد جزیره کیش اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کیش برگزاری شب نشینی واژه ها در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس در دومین روز از جشنواره انبه و یاسمین گل شهرستان میناب نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب و دیگر اعضا از غرفه های محصولات باغی، کشاورزی، صنایع تبدیلی و همچنین غرفه تولیدات صندوق های خرد زنان روستائی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میناب بازدید کردند. 

3

مشارکت فولاد هرمزگان در بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

  • کد خبر : 35926
  • 22 خرداد 1402 - 16:48
مشارکت فولاد هرمزگان در بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

شرکت فولاد هرمزگان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و اعتلای ورزش استان هرمزگان، تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس را با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مابین فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد. فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال استان در زمینه توجه به ورزش در ادامه گسترش فعالیت‌های ورزشی خود و بهبود زیرساخت‌های ورزشی این اقدام را صورت داده است.

در این رابطه ، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد: با توجه به مذاکرات قبلی انجام شده، اماکن اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شرکت فولاد هرمزگان قرار خواهیم داد تا بتوانیم توسعه ورزش حرفه‌ای استان هرمزگان را شاهد باشیم.

مظفر مهری خادمی نسب افزود: تعامل و همکاری و ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در عرصه ورزش قابل تقدیر است و نگاه این شرکت در جهت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه نرم‌افزاری این حوزه نیز برای استان هرمزگان می‌تواند یک موهبت باشد.

مهری خادمی نسب خاطرنشان کرد: اقدامات فولاد هرمزگان در توسعه آینده ورزش هرمزگان و افزایش ظرفیت‌ها و پتانسیل استعدادها تاثیرگذار است و برنامه این شرکت برای ایجاد یک کمپ استاندارد و حرفه‌ای در استان هرمزگان می‌تواند کمکی به توسعه ورزش فوتبال باشد تا در آینده هرمزگان را به قطبی در فوتبال تبدیل کنیم.

وی  تصریح کرد: به طور حتم تا پنج سال آینده شاهد خواهیم بود که استعدادهای پایه فولاد هرمزگان به ستاره‌هایی در فوتبال کشور تبدیل خواهند شد. امیدواریم با کمک و تعامل تمامی باشگاه‌ها، بتوانیم در جای جای استان هرمزگان شاهد ایجاد کمپ‌های اختصاصی باشیم تا توسعه متوازن در هرمزگان شکل بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در پایان با تقدیر از نگاه فولاد هرمزگان به توسعه ورزش استان، عنوان کرد: کمک فولاد هرمزگان به ورزش و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

گفتنی است ، چندی پیش، به منظور بازسازی مجموعه ساحلی ورزشی غدیر بندرعباس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس امضا شد.

پایان خبر /

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.