به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای ارزیابی کیفی و پایش عملکرد ادارات و نهادهای ارائه دهنده خدمات در جزیره کیش “سامانه جامع رضایت سنجی عملکرد ادارات و نهادها” به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت فناوری اطلاعات این سازمان از ۱۷ تیر امسال آغاز به کار کرد.
این سامانه به عنوان بازوی ارتباطی بین مردم و مسئولان جهت گردآوری نظر آنان در مورد کیفیت ارائه خدمات و ارسال پیشنهادات و انتقادات بخش های مختلف دولتی اعم از سازمان و ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش و بخش های مختلف خصوصی است.
از طریق نتایج نظرات و گزارش های مردمی و پایش اطلاعات ثبت شده از سامانه جامع رضایت سنجی عملکرد ادارات و نهادها در کیش، سه اداره برتر در رویداد هفته کیش معرفی و هدایایی به آنها اهدا خواهد شد. همچنین ادارات دارای رتبه پایین در نظر سنجی به ادارات مرجع معرفی خواهند شد.
بر اساس این گزارش ۳۶ پوستر سامانه رضایت سنجی در ۳۶ اداره و نهاد مستقر در کیش نصب شد و کیشوندان و گردشگران برای ثبت نظرات خود در سامانه رضایت سنجی از عملکرد کارکنان با اسکن کد دو بعدی رمزینه پاسخ سریع ( QR Code ) نصب شده در هراداره، به سامانه رضایت سنجی اداره مورد نظر وارد شده و نظر خود را در خصوص نحوه ارائه خدمت در قسمت سئوالات رضایت سنجی ثبت کردند.
گفتنی است این نظر سنجی ماهیانه رصد می شود و بر این اساس میزان رضایت مندی کیشوندان و گردشگران از هر اداره و نهاد مستقر در کیش مشخص خواهد شد و اقدامات لازم در خصوص اصلاح و ارتقاء سطح کیفی خدمات توسط مسئولین امر صورت خواهد پذیرفت.