به گزارش هرمزگان امروز: «سعید خادمیپور» بخش روابط عمومی را چشم، گوش و زبان گویای یک سازمان دانست و گفت: انعکاس دستاوردهای سازمان به بیرون و افکارسنجی برای بهبود عملکرد مجموعه و افزایش رضایت ذینفعان اصلیترین رسالت روابط عمومی هاست
.
وی بیان داشت: چنان چه این بخش از سازمان به خوبی بر وظایف ذاتی خود اشراف داشته باشد میتواند سبب همگام سازی تمام عناصر داخلی و خارجی مجموعه برای نیل به اهداف ترسیمی باشد
.
خادمی پور دستاوردهای اخیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را مرهون نگاه ویژه مدیرعامل این مجموعه به بخش روابط عمومی دانست و گفت: چنان چه مدیران رویکرد و تفکرشان بر شفافیت، خدمت به خلق و انجام امور به صورت تخصصی استوار باشد، اهمیت ویژهای به روابطعمومی های خود خواهند داد
.
عضو هئیت ریسه شورای هماهنگی روابط عمومی در پایان افزود: عملکرد صحیح روابط عمومیهای استان می تواند چهرهی شایستهتری از هرمزگان ارایه دهد که نتیجهی آن جذب سرمایه گذاری بیشتر و رونق بیشتر هرمزگان خواهد بود.
موفقیت روابط عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11523