تاریخ : شنبه, ۱۹ آبان , ۱۴۰۳ Saturday, 9 November , 2024
6

پاسخگویی مدیرکل و معاونان اداره کل تعاون و کار هرمزگان به مراجعان در میز خدمت

  • کد خبر : 25637
  • 08 بهمن 1399 - 13:01
پاسخگویی مدیرکل و معاونان اداره کل تعاون و کار هرمزگان به مراجعان در میز خدمت
در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، "هادی ابراهیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان و معاونان وی پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم در حوزه های مختلف این اداره کل در محل میز خدمت بودند.

به گزارش هرمزگان امروز تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است که با حذف موانع معمول اداری، راه اندازی میز خدمت در مکان هایی که مردم دسترسی راحت تری به مسوولان دارند، می تواند نقش مهمی در بهسازی تعامل مردم و مدیران نهادهای اجرایی ایفا کند.

ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل و مسئولین دستگاه های اجرایی است و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این راستا، تکریم ارباب رجوع وخدمت شایسته وسهولت دسترسی افراد به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و بر اجرای این مهم همواره اهتمام دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25637
  • منبع : روابط عمومی وزارت تعاون .کار و رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.