به گزارش هرمزگان امروز تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت است که با حذف موانع معمول اداری، راه اندازی میز خدمت در مکان هایی که مردم دسترسی راحت تری به مسوولان دارند، می تواند نقش مهمی در بهسازی تعامل مردم و مدیران نهادهای اجرایی ایفا کند.
ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم باید یکی از مهمترین دغدغه های پرسنل و مسئولین دستگاه های اجرایی است و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این راستا، تکریم ارباب رجوع وخدمت شایسته وسهولت دسترسی افراد به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و بر اجرای این مهم همواره اهتمام دارد.