تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
5

پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 56639
  • 25 تیر 1403 - 22:54

مدیرکل شیلات هرمزگان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه

قیام عاشورا، جلوه بزرگی از عدالت خواهی، عزت و ایمان است و ما هم افتخار می کنیم که در مکتب عشق و ایثار، درس های آن را در تمامی شئونات زندگی به کار بندیم و با شعار آزادی خواهی و تلاش برای زنده نگاه داشتن دین مبین اسلام که همانا هدف آن حضرت از قیام بر علیه طاغوت زمانه بود، الگویی برای تمامی ملت های دربند جهان باشیم.

حماسه کربلا و رخدادهای تاسوعا و عاشورا در ظلمات دنیایِ دنیاطلبان همچون خورشیدی است که از مطلع نبوت و ولایت نورافشانی می کند و در دریای متلاطم زمان، کشتی نجاتی با سکانداری حضرت حسین ابن علی علیه السلام است که همه شیفتگان و علاقه مندان به سعادت دنیوی و اخروی را در پناه آل رسول الله به ساحل امن می رساند.

حق طلبی، عدالت، شرافت و آزادگی رمز جاودانگی امام حسین(ع) و یاران باوفایش بود و برای آن دل به حادثه عظیم و پر بلای کربلا سپردند و با ایثار جان، نام و راه خدا را زنده داشتند و پرچم شرافت و آزادگی را بر فرازِ همیشه تاریخ به اهتزاز در آورند و سعادت ابدی را برای خود و رهروان مکتب متعالی اسلام توشه ساختند.

اینجانب فرارسیدن تاسوعا، عاشورا و ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان جهان حضرتابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصرعج الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه مسلمانان به ویژه مردم شریف استان هرمزگان و جامعه شیلاتی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداند منان حرکت در مسیر نورانی سیدالشهدا(ع) و یارانش که همانا حق طلبی، شرافت، آزادگی است را برای همگان مسئلت دارم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.