تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
3

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 56017
  • 09 تیر 1403 - 13:03
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش هرمزگان امروز ، دکتر غلامعلی جاودان؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با دعوت از اقشار مختلف مردم، جامعه پزشکی، پرستاری، کادر درمان، پرسنل حوزه بهداشت، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای حضور پرشور در انتخابات ضمن صدور پیامی اعلام کرد: بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

متن کامل پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بدین شرح است:

بسمه تعالی

در آستانه ایامی مهم و حیاتی برای ایران عزیز قرار گرفتیم، هر چند قلب تمامی آحاد مردم از حزن و اندوه ازدست دادن شهید جمهور و همراهان، مالامال از درد است، اما حضور حداکثری با تمامی گرایشات فکری برای اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی و انتخاب نامزد اصلح امری ضروری است.
هشتم تیرماه تجلی حضور ملتی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها، بر عزم راسخ خود برای حفظ عزت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه جدیدی رقم بزنیم. حضور پای صندوق‌های رای، رای دادن به امنیت، صلابت، رفاه و قدرت مردم جمهوری اسلامی است. با انتخاب فرد اصلح به آبادی، رفاه و امنیت کشورمان کمک کنیم.
حضور در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

و من ‌الله التوفیق

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.