تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
3

پیام مدیرعامل ایزوایکو  به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

  • کد خبر : 56105
  • 10 تیر 1403 - 21:55
پیام مدیرعامل ایزوایکو  به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) طی پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.

به گزارش صبح دریانیوز، متن پیام سلمان ضربی به شرح زیر است:
کشور باید صنعتی شود. این کار را ان‌شاءالله به حول و قوه الهی با دستان و بازوان پر توان صنعتگران و مخصوصاً با کمک مدیران با سابقه انجام می‌دهیم.
(مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ۱۰ تیر ۱۳۹۳)
نامگذاری دهم تیرماه در تقویم ایران زمین به نام روز «صنعت و معدن» بیان‌گر نقش کلیدی این حوزه از اقتصاد در پویایی و بالندگی اقتصاد کلان کشور است این روز فرصتی ارزشمند است تا دست‌اندرکاران بخش صنعت در خصوص حال و آینده این حوزه زمینه‌ساز خلق طرحی نو و تعالی‌بخش برای بخش صنعت کشور شوند. بدون شک، توسعه اقتصاد غیرنفتی با توجه به مزیت ها و ظرفیت های کشور و در راستای اجرای نقشه راه توسعه اقتصاد دریامحور می تواند توسعه و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد را بدنبال داشته باشد.
بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران عرصه صنایع دریایی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به‌دست آمده است. اینجانب این روز بزرگ را محضر تمامی تلاشگران و جهادگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است با استعانت از خداوند متعال و در سالی که توسط مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به نام “جهش تولید، با مشارکت مردم”” نامگذاری شده است، گام های موثری در راستای تحقق سیاست های کلی توسعه اقتصاد دریامحور برداشته شود و شاهد رونق بیش از پیش این حوزه که می تواند جهش تولید و اشتغالزایی بالایی را در کشور رقم بزند، در کشور باشیم.
سلمان ضربی
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=56105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.