تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5

کمک ۲۰ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان به ساخت همراه‌سرای بیمارستان شهید محمدی/ اتاق بازرگانی هرمزگان با احداث ۴۰ واحد همراه‌سرا به یاری بیمارستان شهید محمدی آمد  

  • کد خبر : 57248
  • 12 مرداد 1403 - 15:54
کمک ۲۰ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی هرمزگان به ساخت همراه‌سرای بیمارستان شهید محمدی/ اتاق بازرگانی هرمزگان با احداث ۴۰ واحد همراه‌سرا به یاری بیمارستان شهید محمدی آمد  

عملیات اجرایی ساخت همراه‌سرای بیمارستان شهید محمدی بندرعباس واقع در مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به همت اتاق بازرگانی و با حضور مسئولان اجرایی استان آغاز شد.

به گزارش صبح دریانیوز، این مراسم با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی و رئیس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
رئیس اتاق بازرگانی استان هرمزگان  در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری احداث مرکز خدمات رفاهی مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس عنوان کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که امروز بین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اتاق بازرگانی هرمزگان منعقد شد، ساخت و تجهیز همراه سرایی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد، همچنین نگهداری و ارائه خدمت توسط اتاق بازرگانی استان در این بیمارستان انجام می شود و این پروژه شامل ۴۰ واحد ۱۵ متری برای رفاه حال مراجعین به بیمارستان شهید محمدی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.
محمدرضا صفا گفت: در اتاق بازرگانی هرمزگان با حمایت های نمایندگان مجلس و راهکارهایی که دادند توانستیم اقدامات خوبی در حوزه درمان استان انجام دهیم.
صفا افزود: در بیمارستان شهید محمدی باتوجه به عدم وجود همراه‌سرا در این گرمای هوا مردم مجبورند در فضای باز و در حیاط بیمارستان زمان را سپری کنند.
وی مطرح کرد: باتوجه به پیگیری فراوان و صحبت‌هایی که با دکتر شاهرخی، رئیس بیمارستان داشتیم، مقرر شد که اتاق بازرگانی برای ساخت همراه‌سرای بیمارستان کمک کند.
سیدعلی هاشمی، عضو هیات نمایندگان، هیات رئیسه خزانه دار اتاق بازرگانی در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی در چارچوب مسئولیت های اجتماعی در زمینه بهداشت و درمان قدم های خوبی در استان برداشته که ساخت همراه سرای بیمار یکی از فعالیت هایی است که اتاق بازرگانی به امیدخدا و همیاری و همکاری خیرین ظرف مدت یک سال و نیم به اتمام و به بهره برداری می رساند.
گفتنی است، پیش از این در دوران کرونا، اتاق بازرگانی کمک‌های نظیر کولر، تخت بیمارستانی، مانیتور، ونتیلاتور و سایر تجهیزات به این بیمارستان اهدا کرد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=57248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.