تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
2

گام بلند فولاد کاوه در راستای استقرار سامانه نظام پیشنهادها

  • کد خبر : 59951
  • 23 مهر 1403 - 21:54

به گزارش هرمزگان امروز،

دومین نشست توجیهی نحوه کار با سامانه نظام پیشنهادها با حضور اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، پویایی و خلاقیت سازمانی مستلزم مشارکت کارکنان سازمان به عنوان سرمایه‌های اصلی آن مجموعه است. نظام پیشنهادها، پل ارتباطی دو طرفه میان کارکنان و مدیریت سازمان در جهت خلق این پویایی، رشد و نمو خلاقیت است. این نظام فرایند مشارکت مستقیم کارکنان و سرمایه انسانی در فعالیت‌های مرتبط با اهداف تعریف شده سازمان را تسهیل نموده و آن را امکان‌پذیر می‌سازد. بهره‌گیری از یافته‌های ذهنی و اندیشه کارکنان سازمان در حل مسائل، ایجاد سوالات جدید و راه حل‌های بهینه در راستای فرهنگ تغییر و بهسازی مستمر سازمان و القای حس مشارکت و تعهد در کارکنان را می‌توان از اهداف این نظام برشمرد.

بر‌این‌اساس شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اعتقاد به ضرورت بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی خود در اداره سازمان، اقدام به فراهم نمودن زیرساخت لازم جهت استقرار نظام پیشنهادها بر بستر نرم‌افزاری نموده است.

در این راستا دومین جلسه توجیهی شرح وظایف و نحوه کار با سیستم نرم افزاری نظام پیشنهادها با اعضای کمیته‌های تخصصی  این نظام، در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.

گفتنی است سیستم نظام پیشنهادها در هفته‌های آتی و پس از برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی به‌صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.