تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024

آخرین اخبار

با توصیه های تغذیه ای در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر آشنا شویم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر مهربانی و لبخند، حضرت محمد(ص) و زاد روز ولادت امام صادق (ع)، پیام تبریکی صادر کرد. پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان راه اندازی کافه نان ها در سواحل و مراکز پرتردد جزیره کیش اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کیش برگزاری شب نشینی واژه ها در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس در دومین روز از جشنواره انبه و یاسمین گل شهرستان میناب نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب و دیگر اعضا از غرفه های محصولات باغی، کشاورزی، صنایع تبدیلی و همچنین غرفه تولیدات صندوق های خرد زنان روستائی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میناب بازدید کردند. 

2

گام های خوبی در ایستگاه تحقیقاتی بندرلنگه برداشته شده است/ تحقیقات راهبردی و کاربردی در دستور کار

  • کد خبر : 35685
  • 18 خرداد 1402 - 19:49
گام های خوبی در ایستگاه تحقیقاتی بندرلنگه برداشته شده است/ تحقیقات راهبردی و کاربردی در دستور کار

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه، مشاور و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان  و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و رئیس شیلات بندرلنگه از ایستگاه تحقیقات خلیج فارس- بندرلنگه بازدیدکرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در بازدید از این ایستگاه تحقیقاتی مجموعه تحقیقات، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و دیگر مراکز علمی را بازوان توانمد و علمی شیلات خواند و از زحمات این مجموعه ها در حوزه شیلات تشکر کرد.

سید حسین حسینی  با بیان اینکه تحقیقات راهبردی مقدم است در تحقیقات،از مسئولین این ایستگاه تحقیقاتی خواست که تحقیقات راهبردی و کاربردی را دردستور کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: امید داریم با تلاش های موجود هرچه سریعتر شاهد تکثیر بچه ماهی در این مرکز و پرورش آن در قفس های دریایی در مسیر خودکفایی باشیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران  تجاری سازی و مشارکت بخش خصوصی در  زمینه تکثیر و پرورش ماهیان بومی را یک ضرورت خواند و آن را لازمه دستیابی به اهداف دولت مردمی در ارتقای تولید ماهیان پرورشی در دریا خواند.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان فعالیت این ایستگاه در تکثیر ماهیان بومی، تولید غذای زنده ، پرورش خیار دریایی و صدف را از فعالیت های برجسته این ایستگاه در حوزه شیلات خواند و افزود: بدون شک حمایت از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی می تواند هموار کننده مسیر تولید باشد.

مسعود بارانی فعالیت های پژوهشی در دستیابی به بهره برداری پایدار از منابع آبزی و تامین معیشت ساکنان نوار ساحلی استان و پایداری صید و صیادی رادارای نقش کلیدی خواند.

رامشی، رئیس ایستگاه نیز در این بازدید به بیان گزارشی از فعالیت ها و دست آوردهای این ایستگاه تحقیقاتی پرداختند.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=35685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.