تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
8

گفتمان حزب همت مبتنی بر خواسته‌های مردم تنظیم شده است

  • کد خبر : 27842
  • 07 بهمن 1401 - 2:30
گفتمان حزب همت مبتنی بر خواسته‌های مردم تنظیم شده است

دبیر کل حزب همت در همایش استانی که با همراهی مسئولان حزب همت استان هرمزگان و شورای سیاست‌گذاری و با حضور دبیر کل حزب همت در سالن اجتماعات شهرداری قشم برگزار شد،  گفت: حزب همت در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۶ با همدلی برخی همفکران تحول‌خواه، عملگرا و درد شناس در چارچوب نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد تا با تمام قوا با راه اندازی کمیته های تخصصی و سازمان‌های مختلف و همچنین ایجاد کمیته مطالبه گری در هسته مرکزی حزب به دنبال شناسایی نیازها و مشکلات و ایران صلح و چالش‌های پیش روی مردم شناسی باشد که در طول ۴۰ سال گذشته همه گونه سختی های داخلی و خارجی را تاب آورده تا مبادا دشمنانش از خم ابروی آنان، علیه نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران سوءاستفاده کند.

به گزارش پایگاه  خبری صبح دریانیوز،  سید احمد نبوی، با بیان اینکه گفتمان حزب همت نه بر وفق مراد اصلاح طلبان بوده و نه در مسیر اصولگرایان، بلکه مبتنی بر خواسته‌های مردم تنظیم شده است ، افزود : محوریت مطالبات مردم در این برهه از تاریخ ایران اسلامی در قالب ایجاد تحولات عظیم و شگرف در بدنه و فرایندهای حکومت دولت بیان می شود،.
نبوی ، عنوان کرد: بر همگان روشن است واژگان تحول‌خواهی و عملگرایی در هر برهه ای خود را به گونه‌ای نشان خواهند داد که در نهایت منتج به شکوفایی و آبادانی ایران اسلامی شود.

وی ، با اشاره به اینکه رهبری، مردم ، اخلاق ویژگی حزب همت است، تصریح کرد: رهبری همچون ستون خیمه‌ای است که تمام کشور را پوشش داده است، لذا باید رهبری را با تمام وجودمان حفظ کنیم، مردم در جامعه امروزی گم شده است بنابراین باید مردم را به جایگاه اصلی شان برگردانیم، اخلاق نیز عنصر گمشده در جامعه است ما تکلیف داریم این مثلث رهبری مردم اخلاق رعایت کنیم.

دبیر کل حزب همت با بیان اینکه حزب همت شکل گرفته تا کشور به دست دشمن نیفتد، مطرح کرد: حزب همت تاکنون در هیچ انتخاباتی به عنوان یک جریان، ورود نکرده است اما اکنون آمده تا در انتخابات پیشرو ورود جدی داشته باشد.

نبوی با تاکید بر اینکه حزب همت، قدرت را با هر قیمتی نمی‌خواهد ، تصریح کرد: بلکه آمده تا از طریق مردم به قدرت برسد نه اینکه از طریق قدرت، به مردم برسد.

وی،اضافه کرد: تمام تلاشمان می‌کنیم تا به مردم بگوییم ما برای کمک به قشر مردمی آمده ایم، برای خدمت به کشور نباید دارای شاخصه خاصی بود.

نبوی ، بیان داشت: نگاه همت یک نگاه سیستمی به موضوع حاکمیت است هر چند که صاحب نظران اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز مدعی اتخاذ نگرش سیستمی هستند اما در عمل به گونه دیگر بروندادهای خود را ارائه دادند شاید تفاوت این دو جریان در نگرش سیستمی را بتوان نگرش سیستمی خودی‌ها (اصولگرایی) و سیستم باز نامحدود (اصلاح‌طلبی) دانست در حالی که نگرش جریان تحول خواه حزب همت نگاه به یک سیستم «زنده» است و علاوه بر اینکه در مفهوم نوعی سیستم باز متکی بر نظارت تلقی می شود در عین حال بر اجرای اصول ارزشی انقلاب نیز پافشاری و تاکید دارد.

دبیر کل حزب همت در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شد: با مردم گفت و گو کنید تا باور کنند نماینده مردم می‌تواند از بطن مردم باشد.

نبوی اظهار  داشت: ما عده نزدیکی و دوستی با مردم را داریم اگر با مردم صادقانه حرف بزنیم روز به روز بر عده ما افزوده می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=27842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.