به گزارش هرمزگان امروز: عبدالکریم ستوده تصریح کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ، تکریم ارباب رجوع وتسریع در انجام امورات، سامانه مکاتبات اداری دولت بر بستر شبکه دولت در کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت راه اندازی و آماده بهره برداری است.
وی با بیان اینکه از این پس مراجعین محترم اداره کل شیلات هرمزگان بدون نیاز به مراجعه به دستگاههای اجرایی برای دریافت خدمت، می توانند مکاتبات خود را از نزدیکترین دفتر پیشخوان محل زندگی خود به دستگاه مورد نظر ارسال کنند گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته این امکان فراهم شده است که بدون نیاز به مراجعه به اداره و از همان دفتر پیشخوان پاسخ مربوطه را نیز دریافت نمایند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات هرمزگان با بیان اینکه فرایند خدمات مکاتبات اداری از طریق شبکه دولت شامل مراحل پذیرش درخواست، ثبت درخواست، ارائه کد رهگیری و اطلاع رسانی به متقاضی جهت دریافت پاسخ است تصریح کرد: کلیه مراحل ثبت، ارسال و دریافت پاسخ توسط شبکه دولت و دفاتر خدمات پیشخوان دولت از طریق پیامک به ارباب رجوع اطلاع رسانی می شود.