تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2

خواستار جداسازی آموزش های ضمن خدمت از آکادمیک هستیم

  • کد خبر : 30110
  • 09 اسفند 1401 - 9:52
خواستار جداسازی آموزش های ضمن خدمت از آکادمیک هستیم

مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان در نشست آموزشی رؤسای آموزش شرکت های تابعه ملی گاز ایران به جداسازی آموزش های ضمن خدمت از آموزش های آکادمیک ، اشاره کرد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، علی ذاکری ، مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در ابتدای این نشست، اظهار کرد: دیدار چهره به چهره، آشنایی بین رؤسای شرکت ها و کمک به انتقال تجربه و چرخه دانش بی شک از اهداف و مزایای این نشست ها، بوده و ما نیزاز این ایده و نشست ها، استقبال می کنیم و امید داریم، یکی از ذینفعان دستاورد های بزرگ این نشست، شرکت گاز استان هرمزگان، باشد.
وی تصریح کرد: ما به عنوان یکی از ذینفعان مسائل آموزشی، خواستار جداسازی آموزش های ضمن خدمت از آموزش های آکادمیک هستیم تا در شرایط عملیاتی دچار مشکل نشویم و اگر مهارت و دانش، جایگزین آموزش آکادمیک شود، بی شک، شاهد شکوفایی بیش تری در این زمینه و به خصوص در شرایط عملیاتی، خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: نشست های مجازی ودوره ای پیش بینی شده در شرکت ملی گاز ایران که برای همکاران برگزار می شود، بسیار مثبت بوده و خود من نیز تاثیرات این دوره ها را مشاهده می کنم و امیدواریم خروجی برگزاری این گونه نشست ها نیز تاثیرات مفید خود را در پیشبرد اهداف شرکتها، بگذارد.
گفتنی است ، در این نشست سه روزه حمید رضا ادیب نیا، رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران نیز حضور داشت.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=30110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.