تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
3

استقرار بیمارستان صحرایی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

  • کد خبر : 34599
  • 31 اردیبهشت 1402 - 13:10
استقرار بیمارستان صحرایی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از حضور گروه جهادی درمانی ثارالله و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به نیازمندان شهرک پیامبر اعظم (ص) شهر بندرعباس در قالب قرارگاه مردم خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، حمید باسره از استقرار بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در شهرک پیامبر اعظم (ص) شهر بندرعباس خبر داد و گفت: با همکاری استانداری هرمزگان، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پالایش نفت آفتاب، سپاه پاسداران و پایگاه مقاومت بسیج، گروه جهادی درمانی ثارالله در شهرک پیامبر اعظم (ص) شهر بندرعباس به مدت سه روز مستقر و به نیازمندان خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی تخصصی ارائه می نمایند.

باسره با بیان اینکه این تیم پزشکی از ۲۶ الی ۲۸ اردیبهشت به ارائه خدمت پزشکی و دندانپزشکی به نیازمندان دارند، افزود: گروه جهادی درمانی ثارالله خدمات درمانی شامل: ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی، پزشک عمومی، پزشک داخلی، متخصص زنان، متخصص قلب و عروق، متخصص اطفال ، روان پزشک و مشاور بوده است.

وی یادآور شد : ۷۰ درصد این خدمت به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و ۳۰ درصد به سایر نیازمندان توسط این گروه جهادی درمانی ارائه می شود.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=34599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.