تاریخ : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024
3

عملیات اجرایی ساختمان اداری اصناف آغاز شد

  • کد خبر : 36730
  • 07 تیر 1402 - 2:30
عملیات اجرایی ساختمان اداری اصناف آغاز شد

با حضور استاندار هرمزگان ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، معاون مرکز اصناف و بازاریان وزارت صمت ،رئیس سازمان صمت هرمزگان ، رئیس اتاق اصناف بندرعباس و  مسئولان استانی عملیات اجرایی ساختمان اداری اصناف آغاز شد .

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، رئیس سازمان صمت هرمزگان در آئین کلنگ زنی ساختمان اداری اصناف گفت : این ساختمان اداری در ۱۰ طبقه با زیربنایی  به مساحت تقریبی ۹ هزار و ۱۳۰ متر مربع طراحی شده است  .

خلیل قاسمی ، افزود : در طبقه همکف سالن آمفی تئاتر ، فضای لابی و انتظار ، انبار ، اتاق تاسیسات ، فضای خدماتی ، فضای ارتباطی ( آسانسور و راه پله ) طراحی شده است .

قاسمی ، ادامه داد : طبقات اول تا نهم فضای اداری نیز به  فضای ارتباطی ( آسانسور و راه پله ) ، فضای خدماتی و ۶۱ واحد اداری اتحادیه و اصناف تفکیک می شود.

وی ، توضیح داد : مجموعه ورزشی و خدماتی به مساحت تقریبی ۱۲۰۰  متر مربع ، ساختمان مسجد و حسینیه به مساحت تقریبی ۳۷۰ متر مربع ،  رستوران در ۳  بخش رستوران در فضای باز و رستوران مسقف ، و تالار برگزاری مجالس به مساحت تقریبی ۱۱۰۰ متر مربع است همچنین تمامی این ساختمان به صورت جداگانه در سایت پروژه طراحی شده است .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

پایان خبر /

 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=36730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.