تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
10

مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 55223
  • 17 خرداد 1403 - 13:02
مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت : به مناسبت هفته صنایع‌دستی ، مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، محمد محسنی با اشاره به این مطلب به تشریح برنامه‌های هفته صنایع‌دستی (۱۹ تا ۲۵ خرداد) در استان پرداخت و گفت : با مشارکت شهرداری بندرعباس ، مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در محل هتل همای بندرعباس توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.
محسنی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در این هفته اظهار کرد : دو نمایشگاه صنایع‌دستی در مجتمع تجاری بندرعباس مال و هتل هما بندرعباس از ۱۹ تا ۲۵ خردادماه برگزار خواهد شد.
وی در خصوص دوره‌های آموزشی کوتاه مدت گفت : ورکشاپ های صنایع‌دستی شامل: حصیربافی، قلاب‌بافی، گلابتون دوزی، مصنوعات چرمی، پته‌دوزی، نقاشی روی پارچه و نساجی سنتی برای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در این هفته برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به ارائه تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی محصولات صنایع‌دستی در فروشگاه‌های دارای مجوز از این اداره‌کل در هفته صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود : کلیه متقاضیان خرید محصولات صنایع‌دستی می‌توانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند.
محسنی ادامه داد : یکی دیگر از برنامه‌های هفته صنایع‌دستی تجلیل از صنعتگران و هنرمندانی است که نقش مهم و تأثیرگذاری در حوزه تولید، ترویج، بازرگانی و صادرات صنایع‌دستی داشته و دارند، که این مراسم با همکاری شهرداری بندرعباس روز ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد : افتتاح مرکز صنایع‌دستی بندر لافت ، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان‌ها ، افتتاح چندین فروشگاه صنایع‌دستی در استان ، آموزش رایگان صنایع‌دستی و … از دیگر برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در استان هرمزگان است.
پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=55223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.