تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
5

طبخ و توزیع بیش از ۷۶ هزار پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی در بندرعباس

  • کد خبر : 57037
  • 07 مرداد 1403 - 9:44
طبخ و توزیع بیش از ۷۶ هزار پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی در بندرعباس

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت: از ابتدای محرم تا کنون، تعداد ۷۶ هزار و ۳۳۶ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان در مناطق محروم و سفره های عزاداران حسینی در شهرستان بندرعباس توزیع شده است.

به گزارش صبح دریا نیوز، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت: کمیته امداد با همکاری خیران گرامی و مراکز نیکوکاری از ابتدای محرم تا کنون، تعداد ۷۶ هزار و ۳۳۶ پرس غذای گرم در قالب پویش “اطعام و احسان حسینی” طبخ و بین نیازمندان در سطح شهر و روستاهای شهرستان بندرعباس به مناسبت روز های عزاداری وسوگواری شهادت اباعبدلله الحسین(علیه السلام) پخت و بین نیازمندان توزیع کرده است.
جاودان با بیان اینکه این امر خداپسندانه با نذورات مردمی و مشارکت صد در صدی مردم و خیرین نیک اندیش انجام شده، افزود: ارزش غذای های گرم توزیع شده بین نیازمندان بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۵۰ تومان بوده است. رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یادآورد شد: طبخ و توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی در کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با همکاری ۱۷ آشپزخانه از سوی مراکز نیکوکاری فعال محلات انجام شده و با همراهی نمایندگان همان مراکز نیکوکاری نیز به نیازمندان اهدا گردیده است و این کار خیر و خداپسندانه تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=57037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.