تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

کارگاه مشاوره فرزندپروی برگزار شد

  • کد خبر : 57658
  • 22 مرداد 1403 - 11:36
کارگاه مشاوره فرزندپروی برگزار شد

کتابخانه حافظ آبشورک شهرستان بندرعباس، میزبان حضور مادران در کارگاه مشاوره فرزند پروری بود.

به گزارش صبح دریا نیوز، کارگاه مشاوره با موضوع فرزند پروری ویژه مادران و با حضور بیژن خشنود، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرعباس در کتابخانه حافظ آبشورک شهرستان بندرعباس برگزار شد.
فاطمه خاکی؛ مسئول کتابخانه عمومی حافظ آبشورک اظهار داشت: این کارگاه  مشاوره به صورت هفتگی  و با همکاری کمیته خانواده مجتمع اهل سنت بندر عباس در کتابخانه برگزار می شود که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.
در اولین جلسه این کارگاه، بیژن خشنود با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزند بیان نمود: گاهی اوقات ما در ارتباط با فرزندان دچار مشکل می شویم و دلیل آن عدم بروز بودن رفتار و عمل والدین نسبت به زمان حال است که بسیاری از فرزندان از والدین فاصله دارند.
وی تصریح کرد: هر چیزی که در ذهن ما می آید باید یک حرکت داشته باشد ، والدین اگر منبع عمل باشند فرزندان یاد می گیرند به طور مثال، مطالعه کردن والدین زمانی مثمر ثمر است که تبدیل به رفتار شود و در نهایت  تبدیل به عمل گردد زیرا ما با عمل کردن تغییر می کنیم.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرعباس در پایان افزود: اگر ما به دنبال تربیت شایسته فرزندان هستیم ابتدا باید خودمان را تربیت کنیم تا خانواده ای هماهنگ و منسجم داشته باشیم و زیست بوم که در واقع همان محیط زیست است؛ جامعه را شکل می دهد و جامعه ، جایی است که انسان دوام می آورد و زندگی می کند و هر جامعه‌ دارای یک فرهنگ خاص خود است که  از رفتار و عمل انسان ها شکل می گیرد. نوع نگاه ما به آینده باید جسورتر و آگاهانه تر باشد و لازم است که متناسب با زمان تغییر کنیم.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=57658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.