تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
0

حل مسائل اساسی استان در گرو تسهیل آموزش و تأکید بر کیفیت آموزشی دانش‌آموزان است/وظیفه داریم شرایط مناسبی برای فعالیت معلمان فراهم کنیم

  • کد خبر : 59078
  • 02 مهر 1403 - 10:39
حل مسائل اساسی استان در گرو تسهیل آموزش و تأکید بر کیفیت آموزشی دانش‌آموزان است/وظیفه داریم شرایط مناسبی برای فعالیت معلمان فراهم کنیم

به گزارش صبح دریا نیوز، فاطمه جراره نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی مدارس در بندرعباس اظهارداشت: امروز روز بسیار مهمی در تقویم آموزشی کشور است و دانش آموزان با شور و شعف آغاز سال تحصیلی جدید خود را جشن می گیرند. وی افزود: بسیار خوشحال و مسرور هستیم آغاز سال […]

به گزارش صبح دریا نیوز، فاطمه جراره نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی مدارس در بندرعباس اظهارداشت: امروز روز بسیار مهمی در تقویم آموزشی کشور است و دانش آموزان با شور و شعف آغاز سال تحصیلی جدید خود را جشن می گیرند.
وی افزود: بسیار خوشحال و مسرور هستیم آغاز سال تحصیلی جدید در حالی انجام میسود که که اتفاق بسیار خوبی برای استان در سال تحصیلی گذشته و کنکور رخ داد و هرمزگان دارای رتبه اول کنکور شد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دانش آموزان با سخت کوشی و تلاش مضاعف برای استان افتخار آفرینی کنند ما معتقد هستیم حل مسائل اساسی استان و توسعه متوازن هرمزگان تنها در گرو توجه به دانش آموزان و تسهیل آموزش و تأکید بر کیفیت آموزشی است.
وی با تاکید بر اینکه هرمزگان استعدادهای خوبی دارد و باید از ظرفیت‌های خود بهره ببرد تصربح کرو: خوشبختانه در این زمینه استاندار هرمزگان پای کار است و ایجاد هنرستان‌های جوار نگرانی ها را در خصوص آموزش نیروی انسانی کارآمد و ماهر در هرمزگان کاهش داد.
دبیر کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که شرایط سخت معلمان را درک می کنیم گفت: معلمان عزیز فداکارانه کار می کنند دولت و نمایندگان مجلس وظیفه دارند شرایط خوبی برای فعالیت فرهنگیان فراهم کنند تا با تربیت و آموزش صحیح دانش آموزان در سالیان بعدی نیر شاهد افتخارآفرینی بیشتری باشیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.