تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
2

راه شهید «سید حسن نصرالله» تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد

  • کد خبر : 59365
  • 09 مهر 1403 - 9:57
راه شهید «سید حسن نصرالله» تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد

استاندار هرمزگان قدرت جریان حزب‌الله را در تربیت قهرمانانی نظیر «سیدحسن نصرالله» دانست و تاکید کرد: راه این شهید تا نابودی کامل این رژیم جعلی و سفاک ادامه دارد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی در اجتماع مردم بندرعباس که به مناسبت شهادت مجاهد شهید «سید حسن نصرالله» در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، گفت: تعالیم دین مبین اسلام، معارف اهل بیت(ع)، قرآن کریم و فرهنگ جهاد و مقاومت گنجینه‌ای عظیم است که تربیت‌گاه انسان‌های وارسته‌ای چون شهید «سید حسن نصرالله» است.

وی افزود: در مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع) با شهادت هر عزیزی، افراد دیگری بر می‌خیزند و راهش را ادامه می‌دهند؛ قطعا راه شهید «سید حسن نصرالله» تا سرنگونی و نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهدیافت.

استاندار هرمزگان بیان کرد: تداوم راه شهدا توسط انسان‌های وارسته و مجاهد یکی از آثار و برکات خون شهدا است که اجازه نمی‌دهد خط شهید و شهادت به فراموشی سپرده شود. دوستی ادامه داد: تقریبا یک سال است که ملت مقاوم فلسطین و در رأس آن‌ها اهالی غزه زیر سخت‌ترین و شدیدترین حملات رژیم صهیونسیتی قرار گرفته‌اند و با این وجود کاملا مقاوم ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: باند تبهکاری حاکم در اسرائیل دنبال گسترش جنگ در منطقه است چرا که آن‌ها هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و همانطور که همگان دیدند آن ها حتی مدارس و بیمارستان‌ها را نیز بمباران می‌کنند. استاندار هرمزگان تأکید کرد: صهیونیست‌ها در کشتار انسان‌ها هیچ حد و مرزی برای خود بین زن، کودک یا سالمند قائل نیستند و هیچ خط قرمزی برای کشتن مردم ندارند.

وی اظهار کرد: رزمندگان مقاومت قطعاً انتقام خون‌های به ناحق ریخته را خواهند گرفت و اقدامات رژیم اشغالگر قدس نیز باعث هموارتر شدن مسیر نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد چرا که بعد از شهادت «سید عباس موسوی» توسط صهیونیست‌ها «سید حسن نصرالله» مسیر او را ادامه داد و تشکیلات حزب الله را از یک گروه کوچک به یک گروه جهانی و بین‌المللی تبدیل کرد که در حال حاضر تاثیرات بسزایی در معادلات منطقه دارد.

استاندار هرمزگان گفت: جریان حزب الله قابلیت باز تکثیر «سید حسن نصرالله»‌ها را دارد و می‌تواند در بستر قدرتمندی که با بهره‌گیری از معارف قرآن و اهل بیت (ع) ایجاد شده است با پرتوان تر به راه خود ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.