تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
0

افتتاح یکی از بزرگترین مراکز جامع توانبخشی هلال احمر در بندرعباس

  • کد خبر : 59518
  • 11 مهر 1403 - 18:10
افتتاح یکی از بزرگترین مراکز جامع توانبخشی هلال احمر در بندرعباس

آئین افتتاح مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور میثم افشار، دبیرکل جمعیت هلال احمر، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مدیرعامل هلال احمر استان و جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، دبیرکل جمعیت هلال احمر در سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز گفت: افتخار داریم که یکی از بزرگترین مراکز جامع توانبخشی جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس افتتاح می‌شود.
میثم افشار، عنوان کرد: این مرکز، خدمات توانبخشی پایه‌ای نظیر ارتوپدی، گفتاردرمانی، ارتز و پروتز (اعضای مصنوعی) و کاردرمانی، خدمات ارزانی را برای گروه‌های سنی مختلف از اطفال تا سالمندان ارائه می‌دهد.

افشار با اشاره به اینکه این مرکز یکی از سه مرکز برجسته توانبخشی کشور است و افزود: این پروژه نتیجه تلاش‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و سایر همکاران است که جای تبریک به مردم هرمزگان دارد.
وی همچنین از افتتاح قریب‌الوقوع مجموعه کلینیک‌های وابسته به این مرکز خبر داد و اضافه کرد: این پروژه به زودی تکمیل می‌شود و روزانه به ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار خدمات ارائه خواهد داد.

دبیرکل هلال احمر در پایان به فراخوان جمعیت هلال احمر جهت کمک به مناطق تنش‌زا اشاره کرد و گفت: تا روز گذشته ۵۷۰۰ نفر از متخصصان، پزشکان و پرستاران اعلام آمادگی  و مدارک خود را ارسال کرده‌اند.
افشار، ادامه داد: گروه‌بندی‌ها در حال انجام است و اعزام‌ها بر اساس نیازمندی‌های کشورهای هدف و با هماهنگی وزارت بهداشت و وزارت خارجه صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، آئین افتتاح و بهره برداری از سه پروژه درمانی، ورزشی و امدادی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان برگزار شد.
 
این خبر در حال تکمیل است…
جمیله دبیری نیا
 
 
 

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.