تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
2

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان شرایط بهره مندی از معافیت مالیاتی املاک اجاری را اعلام کرد

  • کد خبر : 59535
  • 12 مهر 1403 - 13:05
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان شرایط بهره مندی از معافیت مالیاتی املاک اجاری را اعلام کرد

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: شرط بهره مندی از معافیت مالیاتی سالانه املاک ثبت مشخصات خانه ها و املاک مسکونی در سامانه املاک و اسکان کشور است.

به گزارش صبح دریانیوز، جعفر احسانی مهر اظهار داشت: کسانی که نسبت به ثبت مشخصات املاک و مستغلات مسکونی خود در سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir اقدام کنند، درآمد حاصل از اجاره آنها معاف از پرداخت مالیات است.
از مهمترین معافیت ها سالانه درآمد اجاره واحدهای مسکونی، در تهران تا مجموع ۱۵۰ متر مربع و در سایر نقاط کشور تا مجموع ۲۰۰ متر مربع خواهد بود.
بدیهی است مالکانی که قراردادهای بلندمدت منعقد کنند، برای قراردادهای ۲ ساله ۷۰ درصد تخفیف و برای قراردادهای سه ساله و بیشتر مشمول معافیت مالیات ۱۰۰ درصد است.
احسانی مهر تصریح کرد: مالکان مجتمع های مسکونی با بیش از سه واحد استیجاری که مطابق الگوی مصرف مسکن ساخته شده اند، از مالیات معاف خواهند بود.
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در پایان به همه ساکنان و مستاجران حقیقی و حقوقی توصیه کردند جهت بهره مندی از هرگونه مزایا و تسهیلات مالیاتی حتما با مراجعه به درگاه اسکان و املاک کشور نسبت به ثبت مشخصات املاک درخواستی اقدم کنند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59535

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.