تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
0

تور فناوری بازدید از شرکت های برند کشور برگزار شد

  • کد خبر : 59568
  • 14 مهر 1403 - 10:22
تور فناوری بازدید از شرکت های برند کشور برگزار شد

تور فناوری شرکت های برند(دیجی کالا، علی بابا، کارخانه نوآوری آزادی، همراه مکانیک و مجموعه ارتباط با مشتری دیدار) با حضور رئیس، مدیران مرکز رشد واحدهای فناور و موسسات پارک و شرکت های فناور پارک علم وفناوری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، علیرضا نصیری در حاشیه این تور ضمن تاکید بر لزوم انتقال تجربه توسط پیشکسوتان حوزه نوآوری و فناوری گفت: آموزش یکی از مهمترین عوامل توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان است.
وی افزود: با آموزش و انتقال تجربه، شرکت های فناور و دانش بنیان می توانند از تجربیات موفق دیگران بهره مند شوند و در نتیجه، عملکرد خود را بهبود بخشند.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین بر اهمیت توانمندسازی شرکت های پارکی تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان در راستای توانمندسازی شرکت های پارکی، برنامه های مختلفی را اجرا می کند.
 
 
 

نصیری در پایان  ضمن تقدیر از مدیران مجموعه های دیدار، علی بابا، کارخانه نوآوری، همراه مکانیک و مجموعه ارتباط با مشتری و  شرکت صبا فولاد خلیج فارس بابت همراهی و همکاری های کم نظیرشان، گفت: امیدواریم با برگزاری اینگونه تورها، شاهد توسعه و پیشرفت شرکت های فناور و دانش بنیان استان هرمزگان باشیم.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم وفناوری هرمزگان نیز گفت: رویدادهای تور فناورانه (TechTour) بستری برای تعامل هدفمند متخصصان و فناوران در حوزه‌های مختلف فناوری و ارتباط مؤثر این دو گروه با یکدیگر بود.
وی تصریح کرد: در این رویداد، فناوران و فعالان حوزه‌های فناورانه مختلف، تجارب خود را با متخصصان و کار آفرینان علاقمند به اشتراک گذاشتند تا زمینه ارتباط مؤثر این دو گروه با یکدیگر و استفاده از ظرفیت متخصصان و فناوران بزرگ در جهت رفع چالش‌های فناورانه موجود فراهم گردد.
این مقام مسئول تصریح کرد: این رویداد که همراه با بازدید از دستاوردهای فناورانه شرکت های برند کشور مانند علی بابا، خانومی، کارخانه نوآوری آزادی، دیدار، دیجی کالا بود موجب ایجاد ارتباط دو سویه با شرکت های توانمند حوزه فناوری شد و امیدواریم با هم افزایی واحد های فناور و دانش بنیان هرمزگان نیز بتوانند از ظرفیت ها و تجارب آن ها بهره ببرند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=59568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.