تاریخ : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳ Monday, 23 December , 2024
1

سامانه یکپارچه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت خانگی مخابرات منطقه هرمزگان

  • کد خبر : 62668
  • 02 دی 1403 - 9:28
سامانه یکپارچه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت خانگی مخابرات منطقه هرمزگان

بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر و یکسان سازی پاسخگویی در سطح کشور با سامانه ۲۰۲۰ در حال اجرا است.

به گزارش صبح دریانیوز، در راستای خدمت رسانی مناسب به شهروندان هرمزگانی و به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ مخابرات منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.
گفتنی است کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مرکز پاسخگویی۲۰۲۰ است که نتیجه آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود و اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=62668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.