تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
6

نظارت بر ذبح مرغ زنده با آغاز فصل پاییز و پیگیری بهبود وضعیت شاخص های زایمان

  • کد خبر : 9635
  • 06 مهر 1398 - 11:12
نظارت بر ذبح مرغ زنده با آغاز فصل پاییز و پیگیری بهبود وضعیت شاخص های زایمان

چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جاسک در سال ۹۸ با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اعضای شورا در سالن کنفرانس فرمانداری جاسک برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با تاکید به آغاز فصل پائیز و احتمال شیوع بیماریهای فصلی مانند آنفلوآنزا، از بازرسان دامپزشکی و بهداشت محیط شهرستان خواست نسبت به جمع آوری و برخورد با ذبح مرغ زنده سنتی و غیر بهداشتی اقدام کنند.

دکتر عباس ابراهیمی بر همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان در بحث سنجش دانشجویان و دانش آموزان جدید الورود تاکید کرد؛ همچنین خواستار برگزاری کلاس های آموزشی در خصوص امنیت غذایی و بیماری های منتقله از آب و غذا ویژه زائرین اربعین حسینی شد.

دکتر ابراهیمی ابراز کرد: پیگیری مشکلات و موانع موجود جهت بهبود شاخص زایمان در منطقه، و همچنین رفع مشکلات طرح حمایتی بنیاد علوی جهت مادران باردار بی بضاعت با همکاری بخشداران و دهیاران از موضوعاتی است که باید در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک قرار گیرد.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جاسک اظهار داشت: رابطین بهداشت و سفیران سلامت در شورای سلامت و امنیت غذایی گزارش ها را به شبکه ی بهداشت اطلاع دهند.

مهندس رادمهر فرماندار شهرستان جاسک یکی از وظایف شورای سلامت را بحث سیاستگذاری و فرهنگ بهداشت اضافه عنوان کرد، و اظهار داشت: فرهنگ بهداشت باید در جامعه تزریق شود.

مهندس رادمهر افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت نسبت به گذشته انجام شده چرا که در اکثر روستاها خدمات سطح یک بهداشتی از طریق خانه های بهداشت به مردم ارائه می گردد.

وی با تاکید بر حضور شخص روسای ادارات در جلسه ی شورای سلامت بیان کرد: بخشداران و دهیاران حتما با شبکه بهداشت در پیشبرد برنامه های بهداشت و درمان مشارکت داشته باشند و با جدیت در اولویت کار خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.