عبدالحسین ارجمند در گفتگو با ایسنا افزود: در خصوص بحث ایستگاه های سرپوشیده که در کنارشان غرفه وجود دارد و قرار بود برای ایستگاه های اتوبوس استفاده شوند، در قالب یک قرارداد مشارکتی در سال ۹۰ که با بخش خصوصی انجام شد قرار بر این بود که این ایستگاهها به صورت مکانیزه اجرا شوند و نهایتاً شریک از تبلیغاتشان و غرفه هایی که در کنارشان وجود دارد استفاده کند.
وی بیان کرد: پس از اجرای این ایستگاهها که تقریبا ۳۸ مورد آنها انجام شد با توجه به اینکه شریک سرمایه گذار تعهداتش را در راستایی که ما می خواستیم انجام نداد و از غرفه ها به شکل دیگری استفاده کرد و کارهای مد نظر ما انجام نشد، مسأله وارد موضوعات قضایی شد و نهایتاً متأسفانه آن استفاده ای که باید از این ایستگاه ها میشد انجام نشد که تا به امروز طول کشید.
ارجمند با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در این باره بیان کرد: ما در هفته های اخیر به این توافق رسیدیم که تا قبل از سال آینده این ایستگاهها کاملا به ما تحویل داده شود تا شهرداری خود بتواند در بحث تجهیزات این ایستگاه ها وارد عمل شود و آنها را مورد استفاده عموم قرار دهد که ما در این مورد با پیمانکار نیز به توافق رسیده ایم.
انتهای پیام