تاریخ : چهارشنبه, ۷ آذر , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 November , 2024
11

سامانه “هرمزگان من” برای دریافت خدمات بهتر در دسترس مردم است

  • کد خبر : 31175
  • 23 اسفند 1401 - 10:47
سامانه “هرمزگان من” برای دریافت خدمات بهتر در دسترس مردم است

استاندار هرمزگان از فعال شدن سامانه و اپلیکیشن موبایلی “هرمزگان من” خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در تشریح این خبر اظهار داشت‌ : یکی از اهداف مهم دولت کاهش مراجعات مردمی به دستگاه‌های اجرایی و همزمان افزایش خدمات دهی الکترونیک به مردم است.
وی افزود: سامانه “هرمزگان من” یک سامانه جامع است که برای سهولت دسترسی مردم هم در بستر وب هم به صورت نرم افزار موبایلی طراحی شده تا در هرزمان و مکانی مردم بتوانند مسائل و مشکلات شهری و روستایی، انتقادات و پیشنهادات یا موارد حقوقی مربوط به دستگاه های اجرایی خدمت رسان را پیگیری کنند.
استاندار هرمزگان گفت: مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند در ۶ مرحله درخواست رسیدگی به امور را ثبت و کد رهگیری دریافت و در روزهای بعد نتیجه رفع مسئله را با وارد کردن کد، پیگیری کنند‌.
دوستی همچنین در توضیح نحوه ثبت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و موارد حقوقی در سامانه هرمزگان من، تصریح کرد: برای ثبت و پیگیری این موارد نیز پس از ورود به سامانه قسمت” پیام به بازرسی” باید انتخاب و در ۶ مرحله گزارش ثبت و کد رهگیری برای انجام پیگیری های بعدی دریافت شود.
وی درخصوص مزیت رصد اقدامات دستگاه های اجرایی در مسیر درخواست های ثبت شده توسط مردم نیز گفت : نظارت بر روند پیگیری و اقدام دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی و رفع مشکلات ثبت شده مردمی در سامانه ” هرمزگان من” علاوه بر فرمانداران و دفتر بازرسی توسط خودم نیز رصد و ارزیابی می شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان این سامانه را بستر مناسبی برای ارتباط مستقیم دولت با مردم و افزایش رضایتمندی مردمی عنوان کرد و ادامه داد: ارزیابی های مدیران براساس سرعت العمل و انجام درست درخواست ثبت شده مردم و اعلام رضایت متقابل مردم از اقدام صورت گرفته، انجام خواهد شد و این مهم یکی از مسیرهای عینیت بخشی به مردمی بودن دولت سیزدهم است.
گفتنی است هرمزگانی های می توانند پس از جستجوی نشانی hormozgan.me به سامانه “هرمزگان من” وارد و به دلخواه نرم افزار موبایلی را نصب یا گزینه خیر را انتخاب کنند و درخواست رسیدگی به امور شهری و روستایی خود را با انتخاب گزینه ثبت درخواست ادامه دهند، برای اطمینان خاطر شهروندان، ثبت درخواست در سامانه می تواند با مشخصات یا بصورت ناشناس انجام شود سپس با انتخاب دستگاه مرجع رسیدگی به درخواست وارد مرحله بارگذاری مستندات مربوطه به صورت صوت، عکس و فیلم شده سپس توضیحات متنی را نیز درج و درخواست را ثبت نمایند.
لازم به ذکراست به محض ثبت درخواست یک پیامک تایید حاوی کد رهگیری سامانه برای متقاضیانی که با مشخصات درخواست خود را ثبت کرده اند ارسال می شود همچنین یک پیامک رسیدگی برای دستگاه اجرایی انتخابی ارسال خواهدشد تا در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل و بارگذاری مستندات آن اقدام کند. قابلیت نرم افزار موبایلی این سامانه نیز دسترسی همزمان به سامانه شفافیت، کیف سرمایه گذاری، خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، معرفی جاذبه‌های گردشگری، نقشه آنلاین و آخرین اخبار استان می باشد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=31175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.