تاریخ : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 24 November , 2024
8

پلتفرم ارائه خدمات گردشگری به جزیره هرمز ارزیابی شد

  • کد خبر : 51407
  • 12 اسفند 1402 - 21:56
پلتفرم ارائه خدمات گردشگری به جزیره هرمز ارزیابی شد

با حضور  محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و کارشناسان شرکت دانش بنیان، پلتفرم ارائه خدمات گردشگری جزیره هرمز ارزیابی و تشریح شد‌.به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در این خصوص گفت: تاکنون ۶ جلسه برای ارزیابی پلتفرم خدمات گردشگری به جزیره هرمز […]

با حضور  محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و کارشناسان شرکت دانش بنیان، پلتفرم ارائه خدمات گردشگری جزیره هرمز ارزیابی و تشریح شد‌.به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در این خصوص گفت: تاکنون ۶ جلسه برای ارزیابی پلتفرم خدمات گردشگری به جزیره هرمز تشکیل شده و در این جلسات میزان پیشرفت و راه‌های تقویت پلتفرم بررسی شده است. مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه امروزه سفرها از حالت سنتی خود عبور کرده و گردشگران به‌منظور برنامه‌ریزی سفر از ابزارهای مختلف هوشمند استفاده می‌کند، اظهار کرد: در پلتفرم خدمات گردشگری جزیره هرمز  تمام اطلاعات و خدمات مربوط به سفر شامل خرید بلیت شناور، اسکان، بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی و … جمع آوری و گنجانده شده است. او افزود: مسافران و گردشگران از طریق این پلتفرم می‌توانند به جزیره هرمز سفر کنند.محسنی تأکید کرد: قصد داریم در صورت فراهم شدن شرایط از سوی سایر ارگان‌ها و‌سازمان‌های همکار در امر‌خدمات رسانی قبل از آغاز سفرهای نوروزی از این پلتفرم رونمایی کنیم تا مسافران و گردشگران برای ارایه خدمات در جزیره هرمز با مشکل مواجه نشوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=51407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.