تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024
4

پیش‌بینی میزبانی هرمزگان از ۵ تا ۶ میلیون مسافر در تعطیلات نوروزی / هرمزگان به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور معرفی شد

  • کد خبر : 30585
  • 15 اسفند 1401 - 14:14
پیش‌بینی میزبانی هرمزگان از ۵ تا ۶ میلیون مسافر در تعطیلات نوروزی / هرمزگان به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور معرفی شد

استاندار هرمزگان درخصوص ضوابط ترددی در ایام نوروز گفت: در جاده‌های استان حتما سخت گیری خواهیم کرد و خودروهای متخلف توقیف می‌شوند.

 به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ،  مهدی دوستی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان اظهار داشت: امسال به دلیل تقارن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در بحث گردشگری شاهد تمرکز سفرها در یک بازه زمانی محدودتر هستیم. دوستی افزود: با توجه به اینکه هرمزگان به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور معرفی شده پیش بینی می شود شاهد پیک سفر در حوزه سفرهای دریایی باشیم و در ایام نوروز حدود ۵ تا ۶ میلیون مسافر را میزبانی کنیم.

وی ، عنوان کرد: عمده این سفرها با هدف گردشگری دریایی و بازدید از جزایر به هرمزگان انجام می شود که بر همین مبنا تمهیدات لازم اندیشیده شده و با اضافه شدن شناورهای جدید، تعداد صندلی‌ها افزایش یافته و در خصوص ایمنی شناورهای سابق نیز سخت گیرانه اقدام کردیم تا سفرها با امنیت کامل انجام شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ساماندهی اماکنی که به صورت آزاد و بوم گردی مسافر پذیر هستند صورت گرفته و افراد متقاضی برای اسکان مسافران باید در همین قالب خدمات دهند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان بیان داشت : در حوزه گردشگری برای سهولت دسترسی مسافران به اطلاعات و امکانات استان یک اپلیکیشن جدید طراحی و راه‌اندازی شده که معرفی خواهدشد.

 وی ادامه داد: در خصوص ضوابط ترددی در جاده‌های استان حتما سخت گیری خواهیم کرد و از همین الان توصیه داریم رانندگان ایمنی سفر و سرعت مناسب را مد نظر داشته باشند و با افراد خاطی در راستای صیانت از جان سایر هموطنان برخورد و خودرو متخلف توقیف می‌شود. مهندس دوستی گفت: برای ایجاد امکانات گردشگری در جزایر برنامه ریزی شده که حجم قابل توجهی از ماشین آلات مورد نیاز در فرصت باقی مانده منتقل می شود.

دوستی در حوزه تامین و توزیع اقلام و کالاهای اساسی نیز اظهارداشت: طبق برنامه، شیفت‌های خاص برای تامین این اقلام در نظر گرفته شده تا مشکلی در این خصوص نیز به وجود نیاید.

وی نظارت کامل بر بازار و نحوه خدمات رسانی به مسافران را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این خصوص باید پیامی که از استان منتقل می‌شود پیام سخت‌گیری در نظارت و کیفیت بالای خدمات دهی به مسافران باشد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=30585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.